mandag 9. juli 2012

Ved Almli 26. mai 2012

Ent tur på lørdag 26. mai 2012:

Egentlig hadde jeg tenkt å dra innover ot Elgvadet og kanskje Risvola, men Veien var stengt pga. snø enda, så da måtte jeg finne på noe annet da.
JEg kjørte opp til Almli og kjørte til veis ende der. Gikk privat vei videre og så en traktorvei. Der den traktoveien endte i en hogst gikk jeg ut i terrenget og sonderte litt. Har ikke gått akkurat her før. Litt for nær inngrep og sånt i grunn.
Det ble ikke så lang tur. Tenkte kanskje å gå ned til elva, men hadde litt lite med tid, sia jeg blei forskinka fra der jeg egentlig hadde tnekt meg.
Litt mye inngrep her, med hogst og veier, men der jeg gikk tilbake var det bedre.

4,3 km. 1 time, 15 min.





 

Ned på Forra fra Almli - Ikke HELT sikker, men tror det er Almlifossen

Mot Skarvan fra Almli

På en sånn "nærme sivilisasjon"-tur er det ofte vanskelig å finne gamle ganske urørte trær, men noen er det

Myra jeg gikk over da jeg snudde

Ned på den innerste gården. Almlisvea.



Ingen kommentarer: