lørdag 5. mai 2012

Sivilisasjonstur - Molovika mm

En tur på mandag 23. april:

Gikk fra her jeg bor og utover mot fjorden. Ute ved Molovika laga noen bål, og noen kan ikke gå så mye, så jeg og en som jobber her jeg bor gikk en liten runde rundt berget til Storvika. Tilbake brukte vi litt lenger til og jeg tok noen bilder før vi kom tilbake til Tangen. Så var det stort sett straka vegen tilbake.
Det kartet jeg legger ved er vel mest for folk som kommer litt lenger borte fra.
Håper det blir bakr mark i skog og fjell snart nå!!!


Kartet er vel mer for folk som ikke har vært i Stjørdal
Må liksom lage et lite kart her også, når jeg har det på turene i skog og fjell.
Blir forhåpentligvis ikke lenge til det blir flere av ...!






Fjellvegg ved Molovika

Mellom Molovika og Storvika - vakkert fjell

Rakler - Ser du godt etter ser du ei dansende heks!

En Blåveis. Skulle gjerne hatt makrolinse, men de er så dyre. Må trolig skaffe en i løpet av året likevell altså!
Tok dete med en 50mm

Rødvingetrost i toppen av ei gran

Inne i en hekk, en spurv som var så kjekk, fløy heldigvis ikke vekk.




Ingen kommentarer: