onsdag 31. oktober 2012

Steinvik Lager - 13. august 2012

Solnedgangstur ved Steinvik Lager mandag 13. august 2012

Jeg gikk først i strandkanten utover på vei utover mot kaia. Der ute tenkte jeg egentlig å se være litt og se på verden, men der var det noen tullinger som hadde fest, så da trakk jeg meg.
På vei tilbake gikk jeg veien, og da jeg kom nesten tilbake tok jeg en sving ned på veien nedafor parkeringa. Veien går over til sti etter hvert. Gikk eikke helt til der stien slutter, men ... Har ikke gått bortover her før. Må se en annen gang hvor langt den går.

3,1 km --- 1 time







Steinvikholmen - og det velter skyer over fosenfjellan


Var litt for seint ute. Kunne ikke bestemme meg helt for hvor solnedgangen var finest denne dagen


Ble en gul kveld denne gangen


Innover mot Åsenfjord


Skyene kom ikke lenger ned med det første - Men det ble effektfult

Ingen kommentarer: