torsdag 9. august 2012

Rundt Lianvatnet i trondheim (nytt kamera) - 28 juni. 2012

Etter å ha kjøpt nytt kamera på EliteFoto på Tronheim Torg, tok jeg en svingom for å teste litt.
Gikk fra parkeringa der Gråkallbanen snur. Derfra gikk jeg stier langs vatnet rundt hele. Gikk de stiene som gikk nærmest vatnet. De beste gå rlitt lenger unna noen steder, så jeg ble litt fuktig på sørisda, sida jeg hadde bare sko.

Alltid litt vanskelig med nytt kamera. Det ble jo fremmed linse også, fordi jeg fikk jo den også ødelagt da kameraet datt i bekken. Brukte den medfølgende linsa (18-55 mm). Nå har jeg kjøpt en linse med litt større rekkeveidde (18-250 mm)

2,3 km. --- 40 minutter.






Nær vike på norsida av Lianvatnet

Inne i vika på nordsida av Lianvatnet

Inne i vika på nordsida av Lianvatnet

På sørvestsida av Lianvatnet - litt etter utløpet (etter ruta jeg gikk)

På vestsida av Lianvatnet

Ingen kommentarer: