torsdag 9. august 2012

Bekken fra Svartvatnet - 26. juni 2012 (kameraet i bekken!!!! :(:(:(:( !)

En tur på onsdag 26. juni 2012:

Tenkte jeg skulle følge den bekken som jeg var ganse sikker på går til Svartvatnet (eller kommer fra - hehe). Kjørte opp veien mellom Gjevingfeltet og Gjevingåstoppen. Der fulgte jeg først en slags vei. Er så mye hogst i området. Mange steder var det likevel lettere å gå i terrenget enn på veien, så det ble litt begge deler. Etter hvert fulgte jeg bekken. Mye småkratt pgaa. tidligere hogst, men etter litt om erjeg inn i litt mer gammelskog her og der. Det var da det skjedde. Noe hang seg opp, jeg snubla litt, og da jeg skulle ta kameraet opp, så galpp det, og datt i bekken - Åååååhhhh!!!!! Da kom gråten og alt sammen. Måtte ringe til mamma og pappa som var på ferie.
Alltid vanskelig å fortsette etter noe sånt.
Kom meg etter litt ut av det verste krattet, og ut på en vei, som jeg måtte gå for å komme meg ned når jeg var så utafor. Det ble ikke serlig mange bilder. Åååååhhhh!!!!
Nå når jeg skriver dette har jeg fått kjøpt nytt kamera, så man får håpe det er lenge til neste gang noe sånt skjer ... ... ...







Det begynner å gbli litt annet enn rassert skog langs bekken


Var ikke så mye vatn denne dagen. My mer da jeg gikk fra vatnet og oppdaga feilen på kartet


Ganske grått rundt om kring meg


I denne så uskyldige kulpen missta jeg kamera :(:(:(

Ingen kommentarer: