onsdag 8. februar 2012

Hesssjøen, Stjørdal (Første tur på nyåret)

Tur på onsdag 4. januar:

Starta fra parkeringa før travbanen ved Resve, og gikk veien innover mot Hessjøen. Så stien videre via Husåsen, Kvittmensmyra, og tilbake til parkeringa i lysløypa.
 Eneste forskjell fra å gå stien hele veien rundt, så fulgte jeg skiløypa ut på myra forbi Kambuåsen også.
Da jeg var nesten tilbake fikk jeg veldig kjeft av en kondomdress som sa: "Det er jo lov å ta litt hennyn da. Du ødelegger jo hele skiløypa her". Men jeg gikk midt mellom sporene, der de skøyter, og det var nesten ikke synlig at jeg hadde gått der. Skistaver og undeføtter laga mye større "sår" i skiløypa, så - for en drittsekk.

8,3 km. ---- 2timer, 15 minutter
Myra ca 1 km etter parkeringa


Rebekken på myra noen hundre meter nedafor Hessjøen


Rebekken rett nedafor utløpet av Hessjøen


Utover Hessjøen fra der lysløypa slutter


Tåka tykner til på Kvittemsmyra - pluss tett snø


Tørfuru i ensom positur like vest for Kvittemsmyra


Denne kondomdressen kjefta veldig på meg fordi jeg gikk i skiløypa.
Jeg gikk jo mellom sporene da.
JÆVLA DRITTSEKK!!
Naturen er for ALLE

------------------


Ingen kommentarer: