onsdag 9. januar 2013

Svartdalen og Langdalen mm - 3. september 2012

Hvis noen så mitt forrige innlegg:

Det gikk an å laste opp fra "denne bloggen", "picasa nettalbum", "web-camera" osv., men IKKE der det står "Last opp"
Men med noen omveier ved laste opp ut bilder på picasa nettalbum først, så gikk det gitt!!
Litt tungvindt. Får håpe det går an herfra igjen etter hvert.
---------------------------
En tur på mandag 3. september 2012
Tror jeg tar igjen nåtida iløpet av vinter'n
Prøver å gjøre om litt fra tidligere. Litt færre bilder, ellers blir det så veeeldig mange. Syns det ble litt lettere å bruke den harde hånd med færre bilder pr. innlegg.
Så skriver jeg litt mer på kartet i steden for i innlegget.









Den minste av bekkene som kommer ned i Svartdalen

Gammel urskogsprega skog vest for Hammerkammen

Gjerdesmett i Langdalen


2 kommentarer:

Geir Ove sa...

Hei på deg du. Lenge siden sist jeg var innom her nå. Så fine bilder da du, rene troll stemningen og jaggu en liten pippip å jo. Ikke værst.

Du heg har et spørsmål husker du hvordan du fikk til de tabbene som du kan trykke på for å komme videre til enkel sidene som du har under forsidebildet ditt. Du skjønner jeg kom til å slette mitt fra innstillingene men sidene er der skulle bare ha fått laget de små knappene som du kan trykke på igjen.

Håper du husker det du. Heheh

Geir Ove

Anonym sa...

Hvis det er sånn som jeg tror du mener, så er det vel å gå på "utforming" og "sider", så "legg ti side" eller "legg til nettadresse" ...