lørdag 7. april 2012

Kjøreturer i mars (4)

Jeg har som noen sikkert merka på min forrige blogg vanskelig for å plukke ut få bilder, så jeg da ble det fire innlegg om kjøreturer i mars da. Forhåpentligvis kommer det flere lesere hit etter hvert. Skjønner ikke helt hvordan man skal få folk til å følge bloggen. Noen må hjelpe altså!

Innerst ved Almovatnet. Svartkammen bakerst. Ranglåsen til høyre.


Fra innerst ved Almovatnet (Atta vætte'). Bukammen og Svartkammen bak.


Skordalselva. Nederst i Skordalen, eller øverst i Langsteindalen. Det strides.


En gåseflokk over Skatval.



Vipe i Vingefjæra.


 Litt uvær i Vingebukta 1.april


Tett snø i Skjelstadmarka


Tett snø ved Almo - Atta vætte'.

1 kommentar:

Geir Ove sa...

Hei igjen du, Tusen takk for innlegget på bloggen min. Er så enig i at det er mere morro når det er folk innom og legge igjen spor etter seg. Vanskelig å vite helt hvordan man kaprer folk syns jeg å . Men jeg følger deg nå og vil i hvertfall følge deg framover . HEheheh fått noen hint fra andre eller. ;O)
Ser jo at fok er innom men ikke i hopetall da men hehe. Skulle gjerne hatt flere liksom